My Great Web page


Интернет реклама УБС

Літайте літаками… “Аеросвіту”. А якими ж ще?

Головна сторінка ! АНАЛІТИКА ! Літайте літаками… “Аеросвіту”. А якими ж ще?

Аеросвіт

Міністр інфраструктури Борис Колесников перейнявся монопольним становищем однієї групи на внутрішніх авіаперевезеннях.

«Немає достатньої конкуренції, немає … 65% ринку монополізовано ще в попередні роки однією групою. Тому немає справжньої конкуренції. Я думаю, не пізніше вересня цей монополіст відчує конкуренцію. Я не хочу розкривати всі карти, але удар буде дуже суттєвий, і на користь пасажирів», – констатував він в інтерв’ю “Ехо Москви”.

Ті везунчики, кому довелось літати літаками… ні не “Аерофлоту”, а “Аеросвіту” не тільки всередині країни, а й за її межі, мабуть згадують той ненав’язливий сервіс з високими нотками в голосі. Тим кому не довелось оцінити, то їм, як каже один знайомий:”Як! Ви не літали “Аеросвітом”! Як Вам повезло!!!”

Соціальні мережі зашкалюють оцінками сервісу “Аеросвіту”, який успадкував його швидше за все від радянського “Аерофлоту”. Це коли ти підходиш в чергу на посадку, стоїш в ній і з цікавістю помічаєш, що вона не рухається. А потім підходиш до стійки та з подивом узнаєш, що на твій рейс місця вже давно зайняли пасажири іншого рейсу. А знову твій буде наступний рейс, якщо місця в ньому не займуть пасажири свого рейсу. Й так півдня вивчаєш мальовничі куточки місцевого аеропорту не будучи впевненим в тому, що залишиш його в найближчий термін.

Одне відрізняє “Аеросвіт” від радянського “Аерофлоту” – компенсації які не які, але виплачуються. Наприклад за ту компенсацію маєш можливість дрінкнути сто коньячку в аеропорту “Бориспіль”. На лимон вже додаєш з своїх.

Одного разу, відпочиваючи в одній кафешці в Аркадії, задовго до того, як там почали горіти ресторани, став глядачем однієї сценки, коли до бару підійшов ефектний чоловік й замовив сто горілки та бутерброд. Він не здивувався тій сумі, яка повинна була вінчати цей священний процес, тому як це був не перший заклад, в який успішний чоловік безуспішно намагався попасти в той вечір. Він ніяк не зміг скласти сто горілочки+бутерброд=сума. В тій формулі була закладена якась казуїстика. Як так! – з глибини його душі виривалось на зовні, – Як так може бути, не сезон, пізній вечір, в закладах порожньо, куди не зайдеш і скрізь одне – сто горілки 70 грн, бутерброд 45 грн. В цілому 115 грн., тобто $14. В Шанхаї, куди не зайдеш, за $14 великий тазик салату, великий тазик морепродуктів, й горілочка 350г. А за $20 там шикуєш. А ще по всій Аркадії біг-борди з Януковичем, хоча він тут ні при чому, – чомусь завершував потенційний клієнт закладу, в якому в пізній вечірній час, в не сезон, крім нас двох та його більше так й нікого не було. Та й по Аркадії на той час було ж ще стільки.

В світі нічого іншого в питанні ціна-якість не винайдено. Конкуренція – єдиний механізм, котрий ефективно регулює єдність та боротьбу цих двох протилежностей. Чи здогадувався той потенційний клієнт, що на відміну від Шанхаю, при всій кількості та зовнішній різноманітності закладів в Аркадії “кришує” їх в кращому випадку три контори. Й ціну вони встановлюють в межах тої конкуренції. Тобто без конкуренції. А Янукович,.. він довів до вищої ступені ту Систему в Україні (суспільну, політичну, економічну, податкову, судову інші), яку підсвідомо чи ні почав будувати президент Кучма, продовжив, а вірніше нічого не робив президент Ющенко. Президент Янукович довершив та закріпив ту Систему, при якій монополізовані галузі, де допечерна якість при захмарних цінах.

Згадаємо монополію Укртелекому та якість зв’язку. Та порівняйте сьогодення. Де конкуренція жорстка. Коли найвища якість і майже безкоштовно.

Без конкуренції маємо медичну галузь. Якість її ви знаєте. А якщо ні, то як вам повезло!

Знаючи природу нашої Системи, прагнення нашої влади, не думаю, що в основу нинішньої заяви міністра покладена щира турбота про пасажирів. Тут інше. Каталізатором стала ситуація на початку Євро-2012, коли “еліта” не змогла потрапити на відкриття чемпіонату. Запізнення рейсів “Аеросівту” тоді вже йшло на добу.

Але люба конкуренція лише на користь пасажирам. Почекаємо. До вересня вже й не так далеко.


Коментарі не дозволені.



bigmir)net TOP 100
WordPress: 28.27MB | MySQL:40 | 0.293sec