My Great Web page


Интернет реклама УБС

Укрзалізниця впровадила експериментальний графік руху швидкісних поїздів

Головна сторінка ! ОГЛЯД НОВИН ! Укрзалізниця впровадила експериментальний графік руху швидкісних поїздів

Укрзалізниця розробила експериментальний графік руху швидкісних поїздів Інтерсіті+/Інтерсіті виробництва Hyundai Rotem та електропоїздів подвійного живлення Skoda Vagonka.

Новітні поїзди курсуватимуть за цим експериментальним графіком вже з 27 травня й до 1 вересня поточного року. За цей час залізничники проаналізують пасажиропотоки на маршрутах та детальніше вивчать можливості Hyundai і Skoda, щоб за потреби внести корективи у графік руху. Передбачається, що відразу після закінчення дії експериментального графіка руху нових поїздів час їх перебування у дорозі буде ще скорочено – від 15 до 30 хв.  Про це повідомляє прес-служба міністерства інфраструктури. Згідно з експериментальним графіком курсування поїзди Hyundai сполученням Харків-Київ-Харків долатимуть 488 км- відстань між цими містами – за 4 год. 25 хв. із маршрутною швидкістю понад 106 км/год. Зі Львова до Києва Hyundai проходитиме 572 км за 4 год. 55 хв. зі швидкістю понад 116 км/год. Відстань у 747 км між Донецьком та Києвом поїзд виробництва Hyundai Rotem, прямуючи зі швидкістю понад 112 км/год, подолає за 6 год. 30 хв.

Електропоїзди Skoda курсуватимуть за маршрутами Харків-Дніпропетровськ-Донецьк-Луганськ-Донецьк-Харків та Харків-Донецьк-Маріуполь-Донецьк-Дніпропетровськ-Харків. При цьому електричка чеського виробництва 299 км від Харкова до Дніпропетровська проходитиме за 3 години, 269 км від Дніпропетровська до Донецька – близько 3 годин, від Донецька до Луганська (162 км) – за 2 год. 30 хв., від Донецька до Харкова (364 км) – за 3 год. 40 хв., від Донецька до Маріуполя (132 км) – за 1год. 50 хв.

По темі: Укрзалізниця з 11 листопада змінює графік руху поїздів Інтерсіті

Крім того, розроблено експериментальні тарифи для денних швидкісних поїздів класу Інтерсіті+/Інтерсіті виробництва Hyundai та Skoda відповідно.

Проект відповідного наказу Міністерства інфраструктури «Про затвердження тарифів на перевезення пасажирів, багажу і вантажного багажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні» розміщено на сайті відомства.

«Вартість проїзду пасажирів у вагонах 1-го і 2-го класів швидкісного потягу Інтерсіті+ (ІС+) визначити шляхом множення вартості проїзду відповідно у купейному, плацкартному вагонах швидкого поїзда на коефіцієнт 2,0», – зазначається у проекті наказу.

По темі:Вартість квитків у швидкісних електропоїздах Інтерсіті + знижено

Крім того, згідно з проектом наказу, вартість квитка і плацкарти на потяги Інтерсіті+ (ІС+), які відправляються у четвер і суботу, визначатиметься з коефіцієнтом 0,9, на потяги, які відправляються у п’ятницю і неділю, – з коефіцієнтом 1,1.

При оформленні проїзду в потягах Інтерсіті+ “туди і назад” надаватиметься знижка у розмірі 10%.

Наприклад, поїздка з Києва до Харкова (при відстані488 км) у 2 класі швидкісного Hyundai обійдеться пасажирам від 222 грн., у 1 класі – від 379 грн.  Вартість проїзду у швидкісних електропоїздах Skoda на  маршруті Харків-Донецьк (при відстані 318 км) у 2 класі становитиме від 57 грн., у 1 класі – від 125 грн.

Довідково. Згідно з новою класифікацією пасажирських потягів, Інтерсіті+ (ІС+) – це денний швидкісний потяг, який курсує у прямому сполученні. Вимоги: маршрутна швидкість 90 км/год і більше за припустимої швидкості до 200 км/год, вагони з місцями для сидіння 1-го і 2-го класів.


1 Коментарів



bigmir)net TOP 100
WordPress: 28.19MB | MySQL:40 | 0.305sec