My Great Web page

Интернет реклама УБС

Вченим ще належить відкрити близько 90% видів рослин і тварин на Землі

Головна сторінка ! ЖИТТЯ ! Вченим ще належить відкрити близько 90% видів рослин і тварин на Землі

Шлемоносний василіск – деревна ящірка, що живе у вологих тропічних лісах Гватемали, Нікарагуа, Коста-Ріки, Колумбії і Панами.

Віддає перевагу триматися в заростях по берегах річок.

Наукові роботи, опубліковані в PLoS Biology, показали, що багатство й розмаїтість життя на Землі значно ширше, ніж передбачалося раніше: офіційно відкриті і детально описані лише близько 1,2 млн видів з приблизно 9 млн всіх видів, які проживають на Землі.

Дослідження показало, що на суші мешкає близько 6,5 млн видів, ще 2200000 живе в океанських глибинах. При цьому 86% мешканців суші і 91% мешканців океану ще чекають докладного опису. Допустима похибка дослідження склала 1,3 млн.

Учені вже давно намагалися класифікувати життя на планеті і визначити точну кількість населяють її видів, їх оцінки коливалися від 3 до 100 млн. Недавнє зникнення одразу кількох видів додало цьому дослідженню особливої ​​актуальності.

«Годинник зникнення цокають швидше для багатьох видів, і я вважаю, швидкість вивчення всіх видів, що живуть на планеті, важлива з наукової та соціальної точок зору», – сказав провідний дослідження Каміло Мора з Гавайського університету і Університету Дальхаузі.

Згідно з деякими дослідженнями ООН, сьогодні світ зіткнувся з найбільшими втратами видів з часів зникнення динозаврів 65 млн років тому.

Вчені класифікують види по 250-річної систематиці. Життя розглядається як пірамідальна система з різними рівнями ієрархії: вид, рід, сімейство, загін, клас, тип і царство.

К. Мора і його команда порівняли існуючі бази даних видів і дані систематики. Дослідивши добре відомі види, вони виявили, що тільки відносній кількості видів привласнений свій тип, клас, загін, сімейство і рід в закономірному порядку.

Застосування такої схеми до менш вивченим видам дозволило б дати реальну картину різноманіття і точної кількості існуючих на Землі видів.

«Таким чином, знання точної кількості мешканців Землі є одним з найбільш фундаментальних питань науки, відповідь на який все ще залишається загадкою», – говорять учені